SONAX ROMÂNIA

De la mașini compacte și vehicule de dimensiuni medii la mașini de lux, de la sporturi cu motoare și elemente de tuning până la lumea mașinilor clasice, SONAX sprijină toți pasionații și experții de mașini atunci când vine vorba de aspectul perfect al vehiculelor.

Istoria SONAX începe cu 1903, când Franz Hoffmann, străbunicul actualului proprietar al companiei, extrăgea siliciu, un mineral extrem de fin care se folosea la lustruirile de uz casnic - în Neuburg, pe Dunăre.

SONAX pornește ca un pionier în îngrijirea mașinilor.

După al Doilea Război Mondial, Franz Hoffmann a început să producă produse de îngrijire. Marca „Sona” a fost folosită în principal pentru lustruirea argintului de uz casnic; pentru produsele de îngrijire auto, a fost adăugat un „X” ca sinonim pentru ceară –> astfel s-a născut „SONAX”.
Începutul a fost de natură simplă: patru reprezentanți SONAX au condus prin Germania cu VW-uri Beetle încărcate. Contactul personal cu clienții a contat: la acea vreme, publicitatea era de neimaginat.

Dedicați aspectului perfect al mașinii

Odată cu miracolul economic german a venit și descoperirea produselor de îngrijire auto SONAX de către clienți. De la mijlocul anilor 1960, SONAX a furnizat primelor spălătorii auto complet automate produse de curățare și îngrijire de înaltă calitate. În același timp, programul de îngrijire manuală a mașinii era continuu îmbunătățit. Din ce în ce mai mulți oameni și-au achiziționat cu mândrie mașini private. Sâmbăta exista un ritual respectat de toți proprietarii auto în care mașina era spălată, mai rar de către însoțitorul pompei de benzină, ci mai degrabă manual de mândrul proprietar al mașinii. Cererea de produse de îngrijire auto a crescut brusc și, odată cu aceasta, și succesul mărcii SONAX. În curând, SONAX a deschis piețe suplimentare: industria agricolă, comerțul cu feronerie, sectorul forestier, construcții, inginerie de producție sau sectorul sanitar - toate se bazează pe produsele premium SONAX.

Idei geniale pentru succesul de azi și de mâine

Experții noștri în cercetare și dezvoltare lucrează în mod constant la îmbunătățirea rețetelor existente și la dezvoltarea de noi produse și aplicații, cu accent pe cea mai înaltă calitate, eficace și ușoară soluție în utilizare. Succesul lor este dovedit de performanța remarcabilă a produselor în testele efectuate de reviste auto de top precum AutoBild, auto motor și sport și Auto Zeitung. Cu o astfel de calitate remarcabilă, SONAX îndeplinește cele mai înalte așteptări și este apreciat de utilizatorii privați și profesioniști ca un partener puternic și de încredere care oferă soluții la problemele de îngrijire a vehiculelor.

Sustenabilitatea ca parte integrantă a strategiei noastre

SONAX este o companie de familie cu rădăcini adânci în regiunea din care a luat naștere și s-a caracterizat încă de la începuturi cu un simț al responsabilității față de societate și mediu. Sediul nostru permanent din Neuburg, pe Dunăre, subliniază angajamentul de calitate, „Made in Germany”, permite rute scurte de transport către piețele noastre principale de vânzări interne și europene și creează locuri de muncă în regiune. În calitate de specialist în păstrarea valorii suprafețelor vehiculelor, ne ajutăm clienții să prelungească durata de viață a vehiculelor lor. Pe măsură ce inovăm, căutăm continuu soluții durabile pentru a ne dezvolta în continuare produsele. În acest sens, lucrăm îndeaproape împreună cu partenerii noștri de-a lungul întregului lanț valoric pentru reducerea amprentei noastre ecologice, aducând astfel o contribuție pozitivă la progresul social.

 

Media Rom International

 

Înființată în anul 1992, societatea comercială Media Rom International a devenit în scurt timp unul dintre cei mai cunoscuți și importanți furnizori de produse pentru împrospătarea aerului din autoturisme. Media Rom International este distribuitor exclusiv în Romania a unor branduri consacrate la nivel global, branduri oferite de companii cu peste 60 de ani de experiență în piețele pe care activează. Având acest avantaj am reușit într-un timp foarte scurt să atingem un înalt grad de organizare și profesionalism. Produsele noastre sunt aduse exclusiv din țări care pun accent pe calitate și dezvoltare durabilă, astfel că partenerii noștri vor avea permanent acces la cele mai noi și interesante soluții în domeniul îngrijirii autoturismelor.

Activitatea din primii ani s-a axat în exclusivitate pe piața odorizanților auto, Media Rom International fiind încă de la început distribuitorul oficial al bine cunoscutei mărci WUNDER-BAUM. În anul 1998 gama de odorizanți auto este completată cu brandul MY SHALDAN, unul dintre brandurile etalon ale Asiei de Est si Sud-Est. Urmează încă o perioadă de aproximativ 10 ani în care compania își desfășoară activitatea exclusiv în domeniul odorizanților auto. Începând cu anul 2008 s-a trecut la o nouă fază în viața companiei prin decizia de extindere atât ca și prezență în piață, cu gama de odorizanți, cât și prin dezvoltarea gamei de produse. Odată cu acest pas Media Rom International își mută sediul și depozitul într-o hală modernă, de 1500mp, localizată în apropierea municipiului Bucuresti.

În anul 2015 începe parteneriatul cu SONAX Germania, furnizorul numărul 1 pe piața de îngrijire auto hobby și profesională din Germania. Împreună cu această companie, Media Rom International inițiază în 2018 un nou proiect de dezvoltare ce presupune construcția unei unități de producție a lichidului de parbriz.

www.mediaromint.ro