Garanții

Toate produsele comercializate de către Media Rom International SRL beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Garanția se dovedește pe baza facturii de cumpărare sau a bonului fiscal, iar pentru produsele care se vând însoțite de certificat de garanție, dovada se face cu certificatul de garanție corect completat, însoțit de bon fiscal și/sau factură. Pierderea facturii și/sau a bonului fiscal, atrag după sine pierderea garanției.

Pentru produsele însoțite de certificat de garanție, condițiile de acordare a garanției sunt menționate în cuprinsul acestuia. Pentru produsele care se vând fără certificat de garanție, garanția nu se acordă dacă s-au deteriorat din cauza manevrării, a lovirii, a utilizării necorespunzătoare, a depozitării necorespunzătoare, a condițiilor meteo, a incendiilor sau a cazurilor particulare în care se constată că defecțiunea nu provine din procesul de fabricare sau ambalare.

Dacă un produs s-a defectat la 48 de ore din momentul cumpărării, beneficiarul poate cere înlocuirea produsului cu unul nou, dacă face dovada timpului trecut de la achiziționare prin factură și/sau bon fiscal.

În cazul în care se optează pentru repararea unui produs, durata maximă în care compania noastră se angajează să verifice și să execute reparația produsului, este de 15 zile lucrătoare din momentul în care produsul ajunge în depozitul nostru. Garanția produsului se prelungește cu perioada în care acesta a staționat în depozit pentru efectuarea reparației, cu condiția ca beneficiarul să facă dovada perioadei respective pe baza procesului verbal eliberat de compania noastră după efectuarea reparației. Dacă un produs nu se mai poate repara, se va înlocui cu un altul nou, însă, termenul de garanție pentru noul produs va fi egal cu perioada de garanție rămasă pentru produsul înlocuit.